Weekupdate 38 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van maurits velpen - WaarBenJij.nu Weekupdate 38 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van maurits velpen - WaarBenJij.nu

Weekupdate 38

Blijf op de hoogte en volg maurits

25 Juni 2014 | Canada, Niagara Falls

Dinsdag 17 juni 2014

In de morgen zijn Jillian en ik naar haar uni geweest. Zij moest nog huiswerk maken en ik moet mijn busticket printen. Uiteindelijk hebben we daar de hele da gezeten. Jillian moest daarna werken en ik ben terug naar huis gegaan. Daar heb ik in de avond niet gek veel gedaan. Ik ben erg moe dus heb op bed gelegen en een beetje geleden voordat ik ging slapen.

Woensdag 18 juni 2014

In de morgen heb ik afscheid van Jillian en Blair genomen. Ik heb via internet een ride share gevonden die me naar Toronto brengt. Ik vind dat een leuke manier van reizen. Nieuwe mensen ontmoeten en gezellig praten. Eenmaal in Toronto aangekomen ben ik met de metro naar de busterminal gegaan. Helaas heb ik mijn bus naar Niagara gemist maar er was nog een bus en ik kon mee. In Niagara ben ik naar het hostel gelopen en heb daar wat gegeten voordat ik ging slapen.

Donderdag 19 juni 2014

Ik heb even een rustdagje ingelast. Even mijn lichaam weer opladen. Ik heb mijn was gedaan en veel op bed gelegen. Ook ben ik nog naar de supermarkt gegaan om inkopen te doen voor de komende dagen. Het was ver lopen maar dat was wel weer lekker. In de avond heb ik gekookt en ook weer nieuwe mensen ontmoet.

Vrijdag 20 juni 2014

In de morgen ben ik naar de watervallen gelopen. Er je echt iets met watervallen en grenzen. Niagara scheidt Canada en USA en Iguazu scheidt Brazilië, Argentinië en Paraguay! Maar deze watervallen waren ook super mooi en moeilijk toeristisch. Ik ben ook met een bootje dicht naar de watervallen gevaren. Douchen was niet nodig deze morgen want je werd toch een partij nat! Later ben ik nog het centrum ingelopen en dat leek net op klein Las Vegas. Te veel bling bling en overdreven gedoe. In de avond was er een BBQ van het hostel. Daar heb ik weer nieuwe vrienden gemaakt en daarna zijn we terug naar de watervallen gegaan voor het vuurwerk daar. Later zijn we met de groep uit gegaan, en dat was echt een gave nacht!

Zaterdag 21 juni 2014

Ik ben met Steve, Australië, en Kyle, Dubai, met de fiets naar Niagara on the lake gegaan. Onderweg waren veel wijngaarden met wijnproeven. Je begrijpt wel dat het langer duurde voordat we bij het meer waren. Het weer was prachtig en bij het meer konden we de skyline van Toronto zien! We konden ons ook niet inhouden om in de koude rivier te springen. Daarna hebben we wat gedronken en gegeten in het centrum. In de avond hadden we het idee om weer uit te gaan maar we waren te moe om te gaan. Dus tevreden gaan slapen.

Zondag 22 juni 2014

In de morgen heb ik België-Rusland gekeken. Daarna heb ik met pa en ma via skype nog even de planning doorgenomen. En wat het plan in NY is! Begin van de avond heb ik de andere wedstrijd USA-Portugal gekeken. Later heb ik met Steve afgesproken om elkaar in de toren dat uitkijkt over de watervallen, met weer vuurwerk. Daarna zijn we naar een restaurant met waterpijpen gegaan. En niet veel later nog wat gedronken bij een bar.

Maandag 23 juni 2014

Natuurlijk heb ik NL-Chili gekeken. Ik ben blij hoe ze nu spelen. Ook ben ik begonnen met het pakken van mijn tas. Morgen vertrek ik naar Toronto. Later heb ik ook nog Brazilië-Kameroen gekeken. Ik ben ook blij dat we tegen Mexico spelen in de kwart final! Verder heb ik met een ouder echtpaar over NY gepraat. En ook nog gekookt en vroeg slapen. Morgen een busreis!

  • 25 Juni 2014 - 08:34

    Patrick:

    Hey amigo, he disfrutado de sus informes. y también ha tenido un buen vistazo a su sentencia. que más le convenga, y vemos unos a otros es todavía un tiempo saludos patrick

  • 25 Juni 2014 - 23:32

    Paula Doldersum:

    Hoi Maurits,

    Gaaf hè, die watervallen, we were there too! Had je ook zo'n mooie blauwe plastic cape om?
    Het was voor ons destijds (te lang geleden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 22731

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: