Weekupdate 9 - Reisverslag uit Pukekohe, Nieuw Zeeland van maurits velpen - WaarBenJij.nu Weekupdate 9 - Reisverslag uit Pukekohe, Nieuw Zeeland van maurits velpen - WaarBenJij.nu

Weekupdate 9

Blijf op de hoogte en volg maurits

03 December 2013 | Nieuw Zeeland, Pukekohe

Dinsdag 26 nov 2013

Ik heb gekeken waar ik morgen moet zijn voor het duiken. Ook moest ik nog boodschappen doen. Daarnaast heb ik de stad te voet verkend. In de avond ben ik vroeg gaan slapen omdat ik morgen vroeg op moet voor mijn laatste activiteit: duiken op het great barrier reef.

Woensdag 27 nov 2013

Vroeg opstaan en lopen naar de terminal. Na het inchecken zijn we met de groep de boot opgegaan. Daar hebben de duikers en snorkelaars een aparte briefing gekregen. Eenmaal in het water dacht ik even dat ik er niet meer was. Het leek net of ik in de onderwater hemel terecht was gekomen. Het was echt onbeschrijfelijk mooi! In de avond ben ik vroeg gaan slapen want ik was bek af.

Donderdag 28 nov 2013

In de morgen ben ik met de shuttle naar het vliegveld gegaan. En in de middag zat ik in het vliegtuig terug naar Sydney. Ik zat naast een koppel uit Toronto en zij vliegen maandag ook naar Auckland. Na het avondeten in het hostel ben ik vroeg gaan slapen want zo'n vliegreis is toch wel vermoeiend.

Vrijdag 29 nov 2013

Het is toch raar om terug te zijn in de stad waar mijn reis is begonnen. Eerst ben ik weer een rondje door de stad gelopen. Ook heb ik gekeken voor schoenen maar ze hadden mijn maat niet meer. In de avond probeerde ik vroeg te gaan slapen maar Kings Cross is wel echt een party wijk.

Zaterdag 30 nov 2013

Ik heb niet zoveel gedaan vandaag. Een beetje gelopen, gegeten en voor de rest heel relax gedaan. In de avond heb ik met Marvin uit Byron Bay afgesproken om iets te gaan drinken. Het was wel weer gezellig en leuk om elkaars verhalen aan te horen.

Zondag 1 dec 2013

Een erg rustig dagje. Ik ben op zoek gegaan naar een embleem van de Australische vlag. Ik wil van elk land waar ik naartoe ga zo'n embleem om op mijn tas te naaien. En in de avond heb ik mijn tas gepakt om morgen naar Nieuw Zeeland te vertrekken.

Maandag 2 dec 2013

Naar NZ!! De vlucht ging zonder moeite. En bij aankomst stond Willem al op me te wachten. Bij Willem en Astrid kan ik deze week werken tegen kost en inwoning. Zij wonen ongeveer 20 minute van het centrum. Het is een mooie plek om te leven. In de avond hebben we lekker gegeten en lekker in mijn eigen kamer geslapen.

  • 03 December 2013 - 11:49

    Marjolein:

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen en ook werk hebt! Geniet van alle nieuwe avonturen en culturen!

  • 03 December 2013 - 18:37

    DEA:

    Ik weet bijna niks meer te schrijven kan wel zeggen dat ik het leuk vind dat je zo trouw schrijft en ik bij mij zelf denk ik zal daar toch ook een keer heen moeten , Wie weet geeft de Sint mijn een aardigheidje geniet maar lekker verder
    Dea

  • 03 December 2013 - 19:23

    Peter Van Der Velpen:

    Mooie berichten Maurits.
    Ik hou het dit keer kort: Dea, mocht de oude baas echt uit willen pakken dan mag je ook namens mij een beroep op hem doen!
    Peter

  • 03 December 2013 - 22:39

    Lotte:

    Ga vooral door met die vlaggen en meteen er op naaien! Die van mij zitten nog steeds los in m'n backpack ;) Een tip ;)

  • 04 December 2013 - 09:03

    Claudia Sabine:

    en thuis wacht je 'kras-wereldkaart' om de landen cq. continenten te krassen. Veel plezier. En het naaigerei is naar je onderweg.
    Claudia Sabine

  • 05 December 2013 - 18:42

    Irma:

    Gaaf zeg, de wereld onder water verkennen!! Wat een bijzondere ervaring moet dat zijn. En nu jouw avontuur vervolgen in Nieuw Zeeland en uitkijken naar.... :-)
    veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 22818

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: