Weekupdate 11 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van maurits velpen - WaarBenJij.nu Weekupdate 11 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van maurits velpen - WaarBenJij.nu

Weekupdate 11

Blijf op de hoogte en volg maurits

18 December 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dinsdag 10 dec 2013

Het afmaken van het lijstje gaat verder. Ik heb de Porsche gewassen, het onkruid gesproeid en begonnen met het opbreken van het terras. Het opbreken is natuurlijk het leukste. Toen ik klaar was ben ik op de fiets een stukje gaan rijden om de buurt te verkennen. In de avond hebben we ook nog een rondje in de Porsche gemaakt.

Woensdag 11 dec 2013

Het afmaken van het slopen gaat verder. Ik ben voor mijn gevoel erg opgeschoten maar toen Onno thuis kwam dacht hij daar anders over. Dus morgen ga ik het hele deck opbreken. Ook heb ik nog een rondje gefietst. In de avond heb ik niet zoveel gedaan want Onno is namelijk hockeyen.

Donderdag 12 dec 2013

Na een inspannende dag heb ik het hele deck opgebroken en gelukkig was Onno daar ook tevreden over. Ook heb ik nog de dakgoten schoon gemaakt. In de avond heb ik lekker languit op de bank gelegen en tv gekeken.

Vrijdag 13 dec 2013

Lekker het laatste dagje voor het weekend. Ik ben begonnen met het uitgraven van de perken. Al de stukjes perk moet eruit door het gebruik van een pickaxe. Dit valt niet mee aangezien de wortels van de bomen erg dik zijn. In de middag ben ik met de ferry naar de stad gegaan om Onno te meeten en samen hebben we in de stad gegeten en wat gedronken.

Zaterdag 14 dec 2013

Geen werk vandaag maar wel naar de Nikau gaves. Onno heeft een wandelgroep maar deze week gaan ze naar de grotten. Het was best een stuk rijden maar om dan in de Lotus Elise te rijden is totaal geen straf. Bij aankomst waren wij ook de eerste. Toen iedereen er was zijn we opgesplitst in 4 groepen. Wij zijn eerst naar een waterval gegaan waar ik mijn ochtend douche gehad heb. Uiteindelijk zijn we ook de grotten in gegaan waar we 1.5 uur gelopen hebben en wat een gave ervaring is dat geweest. In de avond zijn we bij Willem en Astrid gegeten en zijn we bij thuiskomst meteen naar bed gegaan omdat we gesloopt waren.

Zondag 15 dec 2013

Een redelijk rustig dagje. Wel verder gegaan met het uitgraven van de perken want deze week gaan de stenen erin. In de middag begon het te regenen waardoor we moesten stoppen met werken. En in de avond hebben we een film gekeken en lekker gegeten.

Maandag 16 dec 2013

Het laatste stukje perk is nu uitgegraven. Nu moet ik het wheatmet knippen zodat het goed om de bomen past. In de middag kwam een man het huis spuiten tegen vliegen enzo dus ik mocht 4 uur lang niet het huis in. Dus ik ben met de fiets naar musik point gegaan en ook nog naar het dorp om te kijken naar een kerst cadeau. In de avond ben ik vroeg gaan slapen want het was een inspannende dag.

  • 18 December 2013 - 19:48

    Lisanne:

    oeh een kerstcadeau voor mij?? ik ben benieuwd! :p

  • 18 December 2013 - 20:53

    Claudia Sabine:

    en ook nog in een Porsche rijden. Gereden worden of zelf rijden? Het kan echt niet op. Maar ja, je moet volgens mij wel hard werken voor je kost. En ook genieten zeker. Ik sluit mij aan bij Lisannes vraag: ook voor mij? Maaike's rugzak is straks zeker leeg. Liefs en knuffel. Claudia

  • 19 December 2013 - 20:02

    Hanny Van Wiggen:

    He Maurits!

    Wat maak jij een hoop mee zeg! Geweldig!
    Ik lees alles van je en jij maakt echt veel mee!
    Nog heeeel even en dan kan je Maaike weer live vastpakken :-)
    Ga lekker genieten samen en een heel gezellige kerst en oud en nieuw samen!!
    Heleboel xxxx

    Ben en Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 22812

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: