Weekupdate 3 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu Weekupdate 3 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu

Weekupdate 3

Blijf op de hoogte en volg maurits

24 Oktober 2013 | Australië, Byron Bay

Dinsdag 15 okt 2013

De tweede werkdag is van start gegaan. De inhoud van de dag is hetzelfde als gisteren maar het begint wel ergens op te lijken. Behalve mijn schoenen dan want die zitten onder het verf. Het shirt heb ik van Raymond geleend en zat al onder het verf. In de avond heb ik een paar schoenen en een sportbroek gekocht voor $27 dat is omgerekend €18!!

Woensdag 16 okt 2013

And again an antoher busy day at the office. Dat betekend verven, schuren en voegen. In de acid ben ik zo moe dat ik na het eten meteen in bed ga.

Donderdag 17 okt 2013

Alles is zo goed als drie keer geschilderd dus kunnen we beginnen met het leggen van het laminaat. Met z'n drieën laminaat leggen gaat super snel. Andreas (Duitse stagiair) en Raymond leggen de stukken en ik zaag de stukken en leg de isolatie aan. Zo'n goede samenwerking tussen twee Nederlanders en een Duitser is denk ik zelden vertoond.

Vrijdag 18 okt 2013

Alles in er kantoor is geschilderd en het laminaat ligt op z'n plek. Nu de meubelstukken nog. Die staan om de hoek in twee volle zeecontainers opgeslagen. Weer met z'n drieën halen we de containers leeg en zetten het in het kantoor. Ook heb ik de baas van Raymond gevraagd of hij nog meer werk heeft als we klaar zijn. Helaas heeft hij dat op het moment niet. In de avond heb ik besloten om maandag met de greyhound bus naar byron bay te gaan om daar mijn eerste activiteit te doen (zee kayakken)

Zaterdag 19 okt 2013

In de morgen heb ik boodschappen gedaan. Ik moest nog meer onderbroeken hebben want het wassen is hier $8 en met meer ondergoed kan ik langer wachten tot het wassen. Ook heb ik definitief mijn busreis naar byron bay geboekt. In de avond zijn Raymond, Kim en ik naar monster jam gegaan in het olympic stadium. Monster jam is een evenement met monster trucks. Het was wel erg lawaaierig maar wel super vet om een keer mee te maken.

Zondag 20 okt 2013

Zondag is brak dag. Alleen ben ik niet brak. Ik heb lekker in een paar parken gezeten en niet zoveel gedaan.

Maandag 21 okt 2013

Vandaag uitchecken. Bij het uitchecken zei de receptie dat ik nog een nacht heb. Terwijl ik dacht dat ik eruit moest maar dat maakt niet uit want ik moet eruit want om 19.00 uur gaat mijn bus naar byron bay. Overdag heb ik eten voor in de bus gekocht. Het is 12 uur rijden daar naartoe. Ik kom dinsdag om 08.00 uur aan.

  • 24 Oktober 2013 - 07:08

    Lotte:

    Hee Maurits!
    Je zit er gewoon! Gaaf zeg :) Goed dat je een baantje hebt, klinkt ook leuk met je 'team'! Maar ook niet vergeten leuke dingen te doen he? Wat vaker zelf koken scheelt idd gigantisch voor je budget :) Geniet er van, mijn reiskriebels zijn niet meer te stoppen! Ik ben jaloers ;)
    X Lotte
    Oh en dat slapen went wel!

  • 24 Oktober 2013 - 09:16

    Dea:

    Hoi maurits
    Zo snel als lotte ben ik niet , maar fijn om te horen /lezen dat er ergens weer een mooi kantoor is waar mensen kunnen werken van claudia hoorde ik dat je er ook nog wel wat mee verdiend had , kun je inderdaad weer wat onderbroeken kopen
    ben benieuwd naar je ervaring van het zee kayakken , maar dat lezen we in je volgende verslag
    groet ook van Henk
    Dea

  • 24 Oktober 2013 - 18:14

    Sabine:

    hoi Maurits,

    wat een bi-nationale samenwerking. Ligt het aan de naam (Andreas) of aan de gezamenlijke opdracht dat het zo goed ging. Leuk om te horen. Heb je zee kayakken overleefd?
    X van ons allemaal

    Claudia Sabine

  • 26 Oktober 2013 - 08:12

    Paula:

    Wauw Maurits, ik heb net hele mooie foto's van byron bay gezien. Toch maar gaaf dat je daar bent. Ben benieuwd naar je kayakavontuur.
    Groetjes, Adri en Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 22770

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: