weekupdate 4 - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu weekupdate 4 - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu

weekupdate 4

Blijf op de hoogte en volg maurits

29 Oktober 2013 | Australië, Surfers Paradise

Dinsdag 22 okt 2013

De busreis was wel te doen, los van het feit dat je bijna niet kan slapen Wel hebben we door de echte outback gereden. Ik kwam vroeg aan in Byron Bay en bij aankomst stonden er mensen van verschillende hostels te wachten om je op te komen halen. Ik ben, na het stallen van mijn bagage, naar het meest oosterlijke landpunt van Australie gelopen. In de avond heb ik een groep jongeren ontmoet. Samen zijn we gaan eten en in de avond hebben we kaartspelen gedaan.

Woensdag 23 okt 2013

Vandaag ben ik met Max en Marvin (Duitse vrienden) naar Nimbin gegaan. Nimbin is een dorpje waar je legaal drugs kan kopen. We hebben een erg leuke tijd gehad. In de avond zijn we naar een club gegaan maar de muziek was echt bagger waardoor we vroeg weer terug waren.

Donderdag 24 okt 2013

Vandaag zijn Marvin, Max en ik op de fiets naar een national park gegaan. Helaas is het park prive beheer en niet bereikbaar voor publiek. Maar wel heb ik de eerste wilde kangaroe's gezien! In de avond hebben we Marvin op de bus gezet en zijn we met andere Duitsers, die ook in de kamer slapen een nacht standwandeling gemaakt.

Vrijdag 25 okt 2013

Vandaag heb ik ook niet zoveel gedaan. Ik heb weer vrienden gemaakt met twee Nederlandse meiden. In de avond hebben we geprobeerd uit te gaan maar omdat de rij voor de club te lang was zijn we maar terug gegaan naar het hostel.

Zaterdag 26 okt 2013

Vandaag heb ik mijn eerste Greyhound activiteit: zee kayakken. Het was echt een geweldige ervaring. We hebben dolfijnen gezien en een schildpad wiens hoofd ter grote was van een tennisbal, stel je voor hoe groot dat beest was. Ook hebben we een paar walvissen gezien!! Kortom: zeker aan te raden. Ook heb ik mijn busreis naar Surfers Paradise geboekt. De bus vertrekt morgen vroeg.

Zondag 27 okt 2013

Vandaag in de bus gezeten naar Surfers Paradise. Helaas had de bus pech en moesten we wachten waardoor we later aankwamen. Maar dat is geen problem anders had ik mijn nieuwe Peruaanse vriend Javier niet ontmoet. We hebben veel gepraat en hij heeft me zelfs aangeboden om bij hem langs te komen in Lima. Verder heeft het hostel een tennisbaan! En toen kon ik mezelf niet meer bedwingen. Ik moest en zal vandaag niet tennissen. Zo gezegd, zo gedaan, het balgevoel is wel veranderd maar het was wel weer even lekker.

Maandag 28 okt 2013

Vandaag ben ik met Javier naar het uiterste punt van Surfers Paradise gelopen. Helaas heb ik meerdere blaren onder mijn voet en hebben we eerste moeten afhaken. In de avond ben ik samen met Javier, een Spaanse en twee Argentijnse uit geweest.

  • 29 Oktober 2013 - 11:10

    Claudia Sabine\:

    niece! nice! het wordt steeds internationaler! wat een feest!
    en hoe zat dat met die drugs?

  • 29 Oktober 2013 - 12:36

    Yvonne:

    Hoi Maurits, wat leuk om te lezen en wat een fantastische reis maak je! Eén tip voor je blog - vervang het woordje 'Vandaag' aan het begin eens door een ander woord. Verder is het supergoed gesschreven :-). Heel veel groetjes, Yvonne & Jan-Wouter

  • 29 Oktober 2013 - 13:43

    Dea:

    Hoi
    het is weer dinsdag en een bericht van jou , leuk om weer te lezen mooie dingen gezien dolfijnen , schildpad, walvisssen , toe maar te gek hoor en dan ook nog nederlands kunnen praten met de meiden lijkt mij wel prettig , minder prettig de blaren , hoop voor je dat het snel en goed hersteld
    groet Dea

  • 29 Oktober 2013 - 16:53

    Theo Land:

    Hoi Maurits,

    Dat gaat wel lekker zo, zo kom je de tijd wel door en heb je bepaald geen saai leven.
    Leuk zo je belevenissen te kunnen volgen.

    Heb het goed.

    Groet Theo

  • 29 Oktober 2013 - 18:35

    Tineke:

    Je hebt geen moeite met het leggen van nieuwe contacten en je gaat er nu volgens mij ook echt van genieten. Doe er je voordeel mee (zoals die jongen uit Peru!)
    Ik hoop dat jouw andere activiteiten net zo bijzonder zullen zijn. We lezen het vast wel weer.
    Have fun!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 22765

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: