Weekupdate 5 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu Weekupdate 5 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu

Weekupdate 5

Blijf op de hoogte en volg maurits

05 November 2013 | Australië, Brisbane

Dinsdag 29 okt 2013

Het weer is wat aan de slechte lant vandaag. Het heeft erg veel geregend voor mijn belevenis van Australie. Ik ben nog steeds aan het herstellen van mijn blaren maar op de terug weg van de supermarkt is het weer slechter geworden. In de avond hebben Javier en ik pasta gemaakt. Pasta is lekker makkelijk en goedkoop.

Woensdag 30 okt 2013

De blaren zijn bijna weg. Dus hebben Javier en ik besloten om morgen een dag te leren om te surfen. Verder probeer ik niet te veel te doen zodat we morgen kunnen surfen. De volgende busreis is ook geboekt. Vrijdagmorgen vertrek ik naar Brisbane.

Donderdag 31 okt 2013

Surfen!! Dat staat op het programma voor vandaag. Het is echt super leuk. Het staan op je surfboard is net zoals klaarstaan voordat je gaat serveren bij tennis. Na een paar keer kon ik ook al staan!! Onze boarden zijn zo lang en breed dat we er alleen maar rechtdoor kunnen. In de avond waren Javier en ik zo moe dat we na het eten meteen naar de kamer zijn gegaan.

Vrijdag 1 nov 2013

De eerste maand zonder kleerscheuren doorgekomen! Los van het feit dat ik al een aantal dingen vergeten ben in andere hostels. Het is de dag dat ik met de bus naar Brisbane ga. Javier heeft ook gesloten om een dagje Brisbane te doen. Samen hebben we de stad een beetje verkende en in de avond moest Javier weer terug naar Surfers Paradise. Maar we zien elkaar weer in Lima, Peru. Het is vandaag ook de verjaardag van Henk. De eerste keer dat ik het niet mee maak sinds 2 jaar maar heb wel een lekker pilsje op je gedronken hoor!!

Zaterdag 2 nov 2013

Ik moet weer van hostel wisselen. Ik heb per ongeluk maar 1 nacht geboekt, wat eigenlijk geen probleem is want het hostel is erg uit de binnenstad. Mijn nieuwe hostel is veel centraler. Ook heb ik gesoliciteerd als kitchen hand en ze gaan mij bellen voor een proef dag. In de avond heb ik wel gemerkt dat dit een party hostel is. Ik denk dat verdere uitleg niet nodig is.

Zondag 3 nov 2013

Van uitslapen is hier niet echt sprake. De zon komt al rond 5 am op en de gordijnen zijn niet bepaald zonwerend. Verder heb ik niet veel gedaan. Ik heb door Queen street mall gelopen en ben zo nu en dan een winkel in gegaan. In deze shoppingsstraat zit op elke hoek wel een straatmuzikant. Echt een mooi gezicht.

Maandag 4 nov 2013

Ik heb besloten als ik deze week niets hoor van het restaurant dat ik verder ga en deze 2 maanden meer als vakantie zie dan als werk vakantie. Ook ga ik contact leggen met mensen in NZ om daar te werken

  • 05 November 2013 - 09:21

    Theo Land:

    Dank voor je update vakantieganger, en.... regeren is vooruitzien als ik je goed begrijp.

    Groet uit koud en nat Nederland
    Theo

  • 05 November 2013 - 13:21

    Dea:

    Hoi

    fijn om weer wat te horen en te lezen , hou maar lekker vakantie werken kan altijd nog en ga genieten
    volgens mij lukt dat ook wel , weer nieuwe vrienden maken en andere dingen zien wil je nog recepten voor pasta's ?????????

    Dea

  • 05 November 2013 - 16:45

    Claudia Sabine:

    wijs besluit! Wie weet wat loslaten kan veroorzaken. Geniet van je vakantie en weer vrienden maken. Dat is het leukst.
    Claudia

    P.S. Dea heeft echt wel goede recepten, hoor! Gaat zij vast ook eens voor ons koken.

  • 05 November 2013 - 18:03

    Irma:

    Leuk om te lezen hoe je het land verkent en je vrienden-netwerk wereldwijd uitbreidt.
    Nieuw voor mij is, dat in jou een ijverige schrijver schuilt... :-))
    Geniet van alle nwe ervaringen!!
    Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 22790

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: