Weekupdate 7 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu Weekupdate 7 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu

Weekupdate 7

Blijf op de hoogte en volg maurits

19 November 2013 | Australië, Airlie Beach

Dinsdag 12 nov 2013

Ik ben ervan bewust dat ik een beetje in tijdnood kom. Ik moet wel een beetje opschieten om mijn vlucht te halen. Daarom heb ik vandaag alle activiteiten geboekt, de busreizen en mijn vliegticket Cairns-Sydney. Ik denk dat ik nog nooit zoveel gebeld en geregeld heb ik een dag.

Woensdag 13 nov 2013

Na een korte nacht hebben we besloten om in de morgen te gaan surfen. De golven waren alleen erg ruig dus daarom was het meer chillen dan surfen. Verder merk ik wel dat ik een internationaal netwerk begin te krijgen. In de avond hebben we lekker wat gedronken als afscheid.

Donderdag 14 nov 2013

In de bus naar Hervey Bay. De busreis is saai zoals gewoonlijk maar je ziet wel echt veel van het land. Bij aankomst ben ik naar het hostel gebracht. Ik heb daar wat rondgehangen en in de avond vroeg naar bed omdat ik morgen op tour ga naar Fraser Island. Daar ben ik de komende 3 dagen.

Vrijdag 15 nov 2013

Na een goede nachtrust moest ik vroeg met de bus. Na een kleine bustrip kwamen we aan bij de ferry die ons naar het eiland brengt. Bij aankomst zijn we in de bus gegaan en meteen op pad gegaan. De eerste stop is lake McKenzie. Daarna hebben we een wandeling gemaakt door het regenwoud. In de avond was er een volleybal competitie. Maar aangezien wij het enige team waren speelden we tegen de barstaff. En we hebben gewonnen hoor. De prijs: 2 gratis kannen met bier!!

Zaterdag 16 nov 2013

We hebben een lange dag voor de boeg. Eerst moesten we om 7.30 in de bus zitten om vervolgens naar de oostkust van het eiland te gaan. Daar hebben we in een 'fresh water creek' gezwommen. Ook zijn we met een vliegtuigje over het eiland gevlogen. Daarnaast hebben we ook een paar poules bezocht. In de avond hebben we afscheid genomen van de '2 daagse' mensen met een drankje natuurlijk.

Zondag 17 nov 2013

De laatste dag van de tour. Ook weer veel gezien vandaag. We hebben een wandeling gemaakt naar een klein meertje. We waren daar als enige en het was zo stil dat je je eigen ego kon horen. Daarna moesten we helaas afscheid nemen. Er was ook een grote storm met regen en onweer. Het was echt gekkenwerk.

Maandag 18 nov 2013

Een erg rustig dagje. Even boodschappen doen en voor de rest wachten tot half 9 want dan gaat mijn bus naar Airlie beach.

  • 19 November 2013 - 09:29

    Patrick:

    Het klinkt weer erg gezellig geniet ervan :-)

  • 19 November 2013 - 12:49

    Dea:

    Hoi
    haasten ????? jammer maar ........ wat zie en doe je veel en de foto's zijn helemaal niet leuk hoor
    en ik wil daar ook echt niet meer ven zien !!!!!
    dag groet Dea

  • 20 November 2013 - 13:20

    Claudia Sabine:

    Wat kan ik er nog aan toevoegen. Het leuke houdt niet op. Gelukkig maar. Zo maar even met een vliegtuigje over het eiland!! Geniet vooral. En wat is 'haasten' als je alleen maar leuke dingen doet. Dus weer genieten.
    Claudia Sabine

  • 24 November 2013 - 15:19

    Paula:

    Hoi Maurits,
    Zojuist je laatste verslagen gelezen en de prachtige foto's gezien! Tjonge, wat moet je je happy voelen. En wat super dat je zo makkelijk vrienden maakt. Ik vind het trouwens knap dat je iedere week weer verslag doet. We blijven je volgen.
    Groeten uit Hoogeveen van Adri en Paula.

  • 24 November 2013 - 21:51

    Peter:

    Ha kanjer.
    Je bent nu bijna 2 maanden op jezelf Down Under en elke week geniet ik weer van je berichten, je whattsappjes met ons en met je zus (vooral tijdens de les!), je foto's etc. Ook is het heel leuk te zien hoeveel mensen je 'op afstand' volgen.
    Ik had graag stiekem met je meegegaan in je rugzak, maar ja, dan zouden we de douane niet doorgekomen zijn.
    Geniet ook deze week weer in Australie, wij houden het op Sinterklaas, de schuimpjes en pepernoten. Ook Lekker!!
    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 22772

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: