Weekupdate 6 - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu Weekupdate 6 - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van maurits velpen - WaarBenJij.nu

Weekupdate 6

Blijf op de hoogte en volg maurits

12 November 2013 | Australië, Noosa Heads

Dinsdag 5 nov 2013

Ik merk dat vrienden maken in je eentje erg makkelijk is. Ik heb nu vrienden gemaakt met een Nederlandse meisje en twee Duitse meiden. Samen ebben we de dag doorgebracht en in de avond zijn we naar domino's pizza gegaan voor de €5,-.

Woensdag 6 nov 2013

Ik heb besloten om te stoppen met werk zoeken. In Nieuw Zeeland probeer ik het opnieuw. Mary (Nederlands) heeft haar cv meerdere malen achtergelaten en ik ben met haar mee gegaan. In de avond zijn we uit geweest tot letterlijk de zon op kwam.

Donderdag 7 nov 2013

Na een korte nacht zijn we naar de lagoon gegaan. Een lagoon is een openbaar zwembad met een strand aan het skyline van Brisbane. In de avond zijn we naar het dakterras gegaan met Linda en Paula (Duits). Zij gaan morgen weg om te werken.

Vrijdag 8 nov 2013

Nog een dag aan de lagoon. Het is nog warmer dan gister. We zijn wel eerder weg gegaan omdat Linda en Paula met de bus moesten. Daarnaast heb ik ook mijn busreis en hostel geboekt in Noosa.

Zaterdag 9 nov 2013

Goed aangekomen in Noosa en ook meteen naar het hostel gebracht. Bij aankomst bleek dat ik iets fout had gedaan en dat ik pas de 11e kan inchecken. Ze hadden geen bed meer vrij in een dorm maar wel een 2 persoons kamer. Dan neem ik die maar. Verder heb ik niet al te veel gedaan en in de avond heerlijk op bed gelegen.

Zondag 10 nov 2013

Wat een heerlijke nachtrust. Een teee persoons bed helemaal alleen. Heb er goed van genoten want vanavond slaap ik weer in een dorm. De rest van de dag heb ik niet veel gedaan. Het was erg winderig dus heb ook niet lang op het strand kunnen lopen. In de avond heb ik een Nederlands meisje ontmoet en samen hebben we lekker gegeten.

Maandag 11 nov 2013

Ik heb het Noosa national park bezocht met drie Duitsers. Het is echt een hele mooie omgeving en alles is zo rustig en stil. Na een wandeltocht van 7 uur kwamen we terug in het hostel. In de avond hebben we een drankje gedaan in een bar

  • 12 November 2013 - 03:08

    Mary:

    Dansen tot de zon op komt, heerlijk! Dat is het probleem als de zon op komt, alleen maar lagoon. En poffertjes!

  • 12 November 2013 - 10:15

    Dea:

    Hoi

    yes weer een bericht je houd het goed vol iedere dinsdag post van Maurits , vakantie en ontdekken prima besluit vrienden maken , dansen , zon , zwemmen , vakantie dus

    groet van ons Dea

  • 12 November 2013 - 17:42

    Paul:

    hoi Maurits,

    Heerlijk je verhalen te lezen. Jammer dat het vinden van werk zo moeizaam gaat maar dan heb je wellekker de tijd om veel te zien en te ontdekken. Het boeken van Hostels is nog een klein verbeter puntje maar waar hebben wij het over:-)

    Veel plezier de komende week en we zien uit naar je volgende verslag.

    Groetjes van Paul en zijn vrouwen

  • 13 November 2013 - 17:24

    Claudia Sabine:

    Hoi Maurits,
    je hebt gelijk, lekker vakantie vieren en alvast kijken wat er in NieuwZeeland voor je te doen is. Geniet verde van alles, inclusief het weer. Hier in Hollands snerteweer! Pa, Li en ik willen hier ook weg.
    Doei
    Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maurits

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 22822

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 18 Juli 2014

Wereldreis 2013-2014

Landen bezocht: